- Διαθεσιμότητα Προϊόντος
- Ερώτηση για το προϊόν
- Εγγύηση προϊόντων
- Η Techme Μονοπρόσωπη ΙΚΕ εγγυάται ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους.
- Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς.
- Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς.
- Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η Techme Μονοπρόσωπη ΙΚΕ θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν. Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις της Techme Μονοπρόσωπη ΙΚΕ.
- Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Techme Μονοπρόσωπη ΙΚΕ αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.
- Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από η Techme Μονοπρόσωπη ΙΚΕ.
- Η επισκευή η αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή της Techme Μονοπρόσωπη ΙΚΕ. Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέχονται στην κυριότητα του.
- Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή (πχ. μπαταρίες, τροφοδοτικά, θήκες), ατύχημα με νερό η άλλο υγρό, χτυπήματα της συσκευής ή πέσιμο, καλώδια σύνδεσης, κεραίες, κλπ).
- Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο απο την Techme Μονοπρόσωπη ΙΚΕ άτομο.
- Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
- Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
- Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
- Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
- Όταν η βλάβη προέρχεται από χαλασμένη εγκατάσταση.
- Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
- Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.
- Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων
- Δικαίωμα Επιστροφής Προϊόντος σε 14 ημέρες
- Δωρεάν Αποστολή άνω των 80€
ΠΡΟΣΟΧΗ στο προϊόν αναφέρεται η διαθεσιμότητα η οποία αναλύεται ως εξής:
Σε απόθεμα: Αφορά τα προϊόντα που διαθέτουν έστω και ένα τεμάχιο υπόλοιπο.
Κατόπιν παραγγελίας: Αφορά τα είδη που δεν είναι διαθέσιμα και θα συμπεριληφθούν στην επόμενη προγραμματισμένη εισαγωγή εφόσον προχωρήσετε σε παραγγελία. Χρόνος αποστολής της παραγγελίας σας 7-15 εργάσιμες ημέρες. Σε αυτό το διάστημα δεν συμπεριλαμβάνετε ο χρόνος αποστολής της μεθόδου αποστολής που έχετε επιλέξει.
Για να σας αποσταλεί άμεσα η παραγγελία σας επιλέξτε είδη με υπόλοιπο και ποσότητα μικρότερη ή ίση της διαθέσιμης.
Εγγύηση προϊόντων
Η Techme Μονοπρόσωπη ΙΚΕ σας προσφέρει εγγύηση τουλάχιστον 12μηνών από την ημερομηνία αγοράς σε όλα τα προϊόντα του σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών καθιστώντας έτσι τις ηλεκτρονικές σας αγορές μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος σίγουρες, ασφαλείς και προσιτές. Σε περίπτωση που ο κατασκευαστής παρέχει εγγύηση μεγαλύτερης διάρκειας, τότε και η εγγύηση στη Techme Μονοπρόσωπη ΙΚΕ επεκτείνεται αυτόματα στο χρόνο εγγύησης του κατασκευαστή
ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
Η Techme Μονοπρόσωπη ΙΚΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα σε συστήματα καταγραφής κλειστού κυκλώματος καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στον αγοραστή.
1. Αναιτιολόγητη Επιστροφή Προϊόντων(δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης)
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, σύμφωνα με το νόμο για την προστασία του καταναλωτή, αναιτιολόγητα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης:
Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν επιτρέπεται
1) Για ειδικές παραγγελίες (προσωπικό κόσμημα που κατασκευάστηκε σύμφωνα με προδιαγραφές του πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένο, κατόπιν έγγραφης συμφωνίας - παραγγελίας).
2) Όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα του πελάτη.
3) Για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές αυστηρώς μόνον εφόσον τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
1) Το προϊόν είναι καινούριο και βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.
2) Η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί, αλλά είναι σε άριστη κατάσταση.
3) Το προϊόν επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος .
4) Μαζί με το προϊόν θα επιστραφούν άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο, έγγραφη εγγύηση, το έντυπο παραγγελίας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα).
5) Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν .
6) Ο πελάτης δεν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησής του εντός της άνω προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβή των προϊόντων.
Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης , οφείλει να επικοινωνήσει μαζί μας, γνωστοποιώντας την απόφασή του να υπαναχωρήσει, με μια άνευ όρων, αιρέσεων και προθεσμιών, έγγραφη δήλωση που θα σταλεί με ταχυδρομείο (TechMe, Ι. Διακίδη 136, Περιβόλα, 26335, ΕΛΛΑΔΑ) ή με μέσω της Φόρμας επικοινωνίας πριν λήξει η άνω προθεσμία των 14 ημερών.
Προς διευκόλυνσή άσκησης του δικαιώματός σας μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης /επιστροφής προϊόντων.
Μετά τη γνωστοποίηση της δήλωσης υπαναχώρησής του πελάτη θα του αποσταλεί επιβεβαίωση παραλαβής αυτής στο e-mail του.
Πριν από την επιστροφή του προϊόντος ο πελάτης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσει με το κατάστημα μας εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
Ο πελάτης οφείλει να επιστρέφει τα προϊόντα σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε, κατά τα ανωτέρω, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα την απόφασή του να υπαναχωρήσει .
Η επιστροφή γίνεται με ευθύνη του πελάτη καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή για φθορά κατά την μεταφορά .
Το κόστος επιστροφής θα βαρύνει τον πελάτη του καταστήματος μας.
Στην περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω και το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους δε θα γίνεται δεκτή η επιστροφή του προϊόντος και το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη-αποστολέα με χρέωση του ιδίου .
Εφόσον το προϊόν παραληφθεί, η δήλωση υπαναχώρησης είναι εμπρόθεσμη, πληρούνται στο σύνολό τους οι ανωτέρω προϋποθέσεις και τηρηθεί η ανωτέρω διαδικασία για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του πελάτη, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή.
Η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημα των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης (τα αρχικά έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται), θα ολοκληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Για λόγους ασφαλείας, πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί επιστροφή των χρημάτων αλλά αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο ή άλλα προϊόντα, μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχει καταβληθεί ή με την καταβολή πρόσθετου τιμήματος, υπό την ρητή προϋπόθεση ότι το προς αλλαγή προϊόν παραμένει άθικτο και αχρησιμοποίητο. Σε περίπτωση που το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής σας παραγγελίας, το κατάστημα μας δεν θα σας επιστρέφει τη χρηματική διαφορά, συνεπώς θα πρέπει να επιλέξετε πρόσθετο ώστε η νέα παραγγελία σας να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική. Για τα παραπάνω θα πρέπει να συμπληρώσετε αναλυτικά το/α προιόν/τα αυτό/α στην φόρμα υπαναχώρησης /επιστροφής προϊόντων.
Τα έξοδα αποστολής για τα νέα προϊόντα βαρύνουν τον πελάτη και τα προϊόντα θα αποστέλλονται μετά την παραλαβή και έλεγχο του/ων αρχικού/ων προϊόντος/ων, όπως αναφέρθηκε αναλυτικά παραπάνω (πλήρωση προϋποθέσεων).
Αλλαγή για δεύτερη φορά, ήτοι αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων προϊόντων δεν επιτρέπεται.
2. Αιτιολογημένη Επιστροφή Προϊόντων
Στην σπάνια περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει από υπαιτιότητα του καταστήματός μας αποδεδειγμένα ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα ή φθαρμένο κατά τη μεταφορά ή λάθος προϊόν, οφείλει να μας ενημερώσει αμέσως περιγράφοντας το πρόβλημα και γνωστοποιώντας μας αν επιθυμεί την αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων του.
Ειδικώς, στις περιπτώσεις αυτές ο πελάτης μπορεί:
1. Είτε να αρνηθεί να παραλάβει εξ’ αρχής το προϊόν και να ζητήσει την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε, εφόσον πρόκειται για αποστολή λάθος προϊόντος ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του εφόσον πρόκειται για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα.
2. Είτε να παραλάβει το προϊόν και να το επιστρέψει ζητώντας την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε, εφόσον πρόκειται για αποστολή λάθος προϊόντος ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του εφόσον πρόκειται για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα ή την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος.
Προϋποθέσεις επιστροφής του προϊόντος
Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το φερόμενο ως λάθος, ελαττωματικό ή προϊόν από το οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα να είναι καινούριο και να βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί, αλλά πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος. Μαζί με το προϊόν ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν(πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό). Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν.
Προθεσμία επιστροφής του προϊόντος
Η επιστροφή των προϊόντων τα οποία φέρονται ως ελαττωματικά ή με έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας κατά την παράδοση ή που είναι άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από τα παραγγελθέντα θα γίνει αποδεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα βαρύνουν εμάς, εφόσον ο πελάτης μας τα στείλει με το δίκτυο αποστολών που χρησιμοποιεί το κατάστημα μας (την ACS courier για αποστολές εντός Ελλάδας εκτός από δυσπρόσιτες για την ACS περιοχές που η αποστολή θα γίνει μέσω των ΕΛΤΑ όπως και για το εξωτερικό, μέσω των ΕΛΤΑ) διαφορετικά βαρύνουν τον πελάτη.
Τα έξοδα για την επαναπροώθηση στον πελάτη του ορθού/αντικατασταθέντος ή επιδιορθωμένου προϊόντος βαρύνουν το κατάστημα μας.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, το κατάστημα μας έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει στην αιτούμενη αποστολή προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν, τότε δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά .
Πριν από την επιστροφή του προϊόντος ο πελάτης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσει μέσω της Φόρμας επικοινωνίας εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
Διαδικασία επιστροφής και επιδιόρθωσης /αντικατάστασης
Αποστολή προϊόντος
Για την επιστροφή θα πρέπει ο πελάτης να συμπληρώσει την Φόρμα Επιστροφής, στην οποία θα εξειδικεύει το λόγο για τον οποίο προβαίνει στην επιστροφή του προϊόντος και το αίτημά του.
Μετά τη γνωστοποίηση του αιτήματος του πελάτη μέσω της Φόρμας επικοινωνίας θα του κοινοποιηθεί επιβεβαίωση παραλαβής αυτής στο e-mail του.
Έπειτα ο πελάτης οφείλει να συσκευάσει το προϊόν με τρόπο ώστε να είναι προστατευμένο κατά τη μεταφορά και το στέλνει στην διεύθυνση: (TechMe, Ι. Διακίδη 136, Περιβόλα, 26335, ΕΛΛΑΔΑ) με τους τρόπους που αναλύθηκαν παραπάνω, πριν λήξει η άνω προθεσμία επιστροφής.
Ακολουθεί έλεγχος του προβλήματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στη συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου .
Εφόσον διαπιστωθεί ότι δεν πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του, όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό και θα επιστρέφεται στον πελάτη με τα έξοδα μεταφοράς να βαρύνουν τον ίδιο. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος .
Εφόσον διαπιστωθεί ελάττωμα, έλλειψη συμφωνηθείσας ιδιότητας ή λάθος αποστολή προϊόντος με υπαιτιότητα του καταστήματός μας και πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του, όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται δεκτή και θα αποστέλλεται στον πελάτη το σωστό προϊόν (σε περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος) ή το επιδιορθωμένο ή αντικατεστημένο(όμοιο καινούριο ή εφόσον ο πελάτης επιθυμεί άλλο καινούριο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής) ή επιστροφή χρημάτων (η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη, πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 5 εργάσιμων ημερών από την έγκριση της επιστροφής.
Ειδικώς για την περίπτωση που απαιτείται επιδιόρθωση ή σε ειδική παραγγελία, ο χρόνος της παράδοσης θα καθορίζεται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.
Επισήμανση: εάν στην αρχική παραγγελία κάποια από τα προϊόντα είναι λάθος ή ελαττωματικά ή δεν έχουν τις συμφωνηθέντες ιδιότητες, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται σε αυτά και όχι στα υπόλοιπα.
Προσοχή: Τα προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες Ενηλίκων/XXX και σε όλες τις υποκατηγορίες αυτών, ΔΕΝ επιστρέφονται. Από τη στιγμή που πληρωθεί η παραγγελία σας και παραλάβετε το προϊόν, δεν έχετε το δικαίωμα επιστροφής στις υποκατηγορίες που περιλαμβάνονται εδώ. εςσα
Ανταλλακτικά: Προσοχή! Σε όλα τα ανταλλακτικά, υπάρχει ξεκάθαρη οδηγία εντός της συσκευασίας για τον έλεγχο του προϊόντος πριν αυτό εγκατασταθεί στην συσκευή. Θα πρέπει να ελέγξετε την λειτουργικότητα του προϊόντος συνδέοντας το απλά στην εκάστοτε μητρική πλακέτα και ποτέ να μην εγκαθιστάτε το ανταλλακτικό στη συσκευή αν δεν έχετε σιγουρευτεί ότι είναι λειτουργικό. Ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που το ανταλλακτικό εγκατασταθεί στη συσκευή και διαπιστωθεί το πρόβλημα μετά την εγκατάσταση, η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για αντικατάσταση ή αποζημίωση του προϊόντος ή μέρος αυτού. Αγοράζοντας οποιοδήποτε ανταλλακτικό από την εταιρεία μας, συμφωνείτε σε αυτό τον όρο.
1. Αναιτιολόγητη Επιστροφή Προϊόντων(δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης)
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, σύμφωνα με το νόμο για την προστασία του καταναλωτή, αναιτιολόγητα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης:
Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν επιτρέπεται
1) Για ειδικές παραγγελίες (προσωπικό κόσμημα που κατασκευάστηκε σύμφωνα με προδιαγραφές του πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένο, κατόπιν έγγραφης συμφωνίας - παραγγελίας).
2) Όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα του πελάτη.
3) Για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές αυστηρώς μόνον εφόσον τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
1) Το προϊόν είναι καινούριο και βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.
2) Η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί, αλλά είναι σε άριστη κατάσταση.
3) Το προϊόν επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος .
4) Μαζί με το προϊόν θα επιστραφούν άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο, έγγραφη εγγύηση, το έντυπο παραγγελίας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα).
5) Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν .
6) Ο πελάτης δεν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησής του εντός της άνω προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβή των προϊόντων.
Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης , οφείλει να επικοινωνήσει μαζί μας, γνωστοποιώντας την απόφασή του να υπαναχωρήσει, με μια άνευ όρων, αιρέσεων και προθεσμιών, έγγραφη δήλωση που θα σταλεί με ταχυδρομείο (TechMe, Ι. Διακίδη 136, Περιβόλα, 26335, ΕΛΛΑΔΑ) ή με μέσω της Φόρμας επικοινωνίας πριν λήξει η άνω προθεσμία των 14 ημερών.
Προς διευκόλυνσή άσκησης του δικαιώματός σας μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης /επιστροφής προϊόντων.
Μετά τη γνωστοποίηση της δήλωσης υπαναχώρησής του πελάτη θα του αποσταλεί επιβεβαίωση παραλαβής αυτής στο e-mail του.
Πριν από την επιστροφή του προϊόντος ο πελάτης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσει με το κατάστημα μας εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
Ο πελάτης οφείλει να επιστρέφει τα προϊόντα σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε, κατά τα ανωτέρω, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα την απόφασή του να υπαναχωρήσει .
Η επιστροφή γίνεται με ευθύνη του πελάτη καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή για φθορά κατά την μεταφορά .
Το κόστος επιστροφής θα βαρύνει τον πελάτη του καταστήματος μας.
Στην περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω και το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους δε θα γίνεται δεκτή η επιστροφή του προϊόντος και το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη-αποστολέα με χρέωση του ιδίου .
Εφόσον το προϊόν παραληφθεί, η δήλωση υπαναχώρησης είναι εμπρόθεσμη, πληρούνται στο σύνολό τους οι ανωτέρω προϋποθέσεις και τηρηθεί η ανωτέρω διαδικασία για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του πελάτη, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή.
Η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημα των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης (τα αρχικά έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται), θα ολοκληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Για λόγους ασφαλείας, πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί επιστροφή των χρημάτων αλλά αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο ή άλλα προϊόντα, μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχει καταβληθεί ή με την καταβολή πρόσθετου τιμήματος, υπό την ρητή προϋπόθεση ότι το προς αλλαγή προϊόν παραμένει άθικτο και αχρησιμοποίητο. Σε περίπτωση που το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής σας παραγγελίας, το κατάστημα μας δεν θα σας επιστρέφει τη χρηματική διαφορά, συνεπώς θα πρέπει να επιλέξετε πρόσθετο ώστε η νέα παραγγελία σας να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική. Για τα παραπάνω θα πρέπει να συμπληρώσετε αναλυτικά το/α προιόν/τα αυτό/α στην φόρμα υπαναχώρησης /επιστροφής προϊόντων.
Τα έξοδα αποστολής για τα νέα προϊόντα βαρύνουν τον πελάτη και τα προϊόντα θα αποστέλλονται μετά την παραλαβή και έλεγχο του/ων αρχικού/ων προϊόντος/ων, όπως αναφέρθηκε αναλυτικά παραπάνω (πλήρωση προϋποθέσεων).
Αλλαγή για δεύτερη φορά, ήτοι αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων προϊόντων δεν επιτρέπεται.
2. Αιτιολογημένη Επιστροφή Προϊόντων
Στην σπάνια περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει από υπαιτιότητα του καταστήματός μας αποδεδειγμένα ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα ή φθαρμένο κατά τη μεταφορά ή λάθος προϊόν, οφείλει να μας ενημερώσει αμέσως περιγράφοντας το πρόβλημα και γνωστοποιώντας μας αν επιθυμεί την αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων του.
Ειδικώς, στις περιπτώσεις αυτές ο πελάτης μπορεί:
1. Είτε να αρνηθεί να παραλάβει εξ’ αρχής το προϊόν και να ζητήσει την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε, εφόσον πρόκειται για αποστολή λάθος προϊόντος ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του εφόσον πρόκειται για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα.
2. Είτε να παραλάβει το προϊόν και να το επιστρέψει ζητώντας την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε, εφόσον πρόκειται για αποστολή λάθος προϊόντος ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του εφόσον πρόκειται για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα ή την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος.
Προϋποθέσεις επιστροφής του προϊόντος
Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το φερόμενο ως λάθος, ελαττωματικό ή προϊόν από το οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα να είναι καινούριο και να βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί, αλλά πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος. Μαζί με το προϊόν ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν(πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό). Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν.
Προθεσμία επιστροφής του προϊόντος
Η επιστροφή των προϊόντων τα οποία φέρονται ως ελαττωματικά ή με έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας κατά την παράδοση ή που είναι άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από τα παραγγελθέντα θα γίνει αποδεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα βαρύνουν εμάς, εφόσον ο πελάτης μας τα στείλει με το δίκτυο αποστολών που χρησιμοποιεί το κατάστημα μας (την ACS courier για αποστολές εντός Ελλάδας εκτός από δυσπρόσιτες για την ACS περιοχές που η αποστολή θα γίνει μέσω των ΕΛΤΑ όπως και για το εξωτερικό, μέσω των ΕΛΤΑ) διαφορετικά βαρύνουν τον πελάτη.
Τα έξοδα για την επαναπροώθηση στον πελάτη του ορθού/αντικατασταθέντος ή επιδιορθωμένου προϊόντος βαρύνουν το κατάστημα μας.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, το κατάστημα μας έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει στην αιτούμενη αποστολή προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν, τότε δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά .
Πριν από την επιστροφή του προϊόντος ο πελάτης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσει μέσω της Φόρμας επικοινωνίας εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
Διαδικασία επιστροφής και επιδιόρθωσης /αντικατάστασης
Αποστολή προϊόντος
Για την επιστροφή θα πρέπει ο πελάτης να συμπληρώσει την Φόρμα Επιστροφής, στην οποία θα εξειδικεύει το λόγο για τον οποίο προβαίνει στην επιστροφή του προϊόντος και το αίτημά του.
Μετά τη γνωστοποίηση του αιτήματος του πελάτη μέσω της Φόρμας επικοινωνίας θα του κοινοποιηθεί επιβεβαίωση παραλαβής αυτής στο e-mail του.
Έπειτα ο πελάτης οφείλει να συσκευάσει το προϊόν με τρόπο ώστε να είναι προστατευμένο κατά τη μεταφορά και το στέλνει στην διεύθυνση: (TechMe, Ι. Διακίδη 136, Περιβόλα, 26335, ΕΛΛΑΔΑ) με τους τρόπους που αναλύθηκαν παραπάνω, πριν λήξει η άνω προθεσμία επιστροφής.
Ακολουθεί έλεγχος του προβλήματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στη συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου .
Εφόσον διαπιστωθεί ότι δεν πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του, όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό και θα επιστρέφεται στον πελάτη με τα έξοδα μεταφοράς να βαρύνουν τον ίδιο. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος .
Εφόσον διαπιστωθεί ελάττωμα, έλλειψη συμφωνηθείσας ιδιότητας ή λάθος αποστολή προϊόντος με υπαιτιότητα του καταστήματός μας και πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του, όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται δεκτή και θα αποστέλλεται στον πελάτη το σωστό προϊόν (σε περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος) ή το επιδιορθωμένο ή αντικατεστημένο(όμοιο καινούριο ή εφόσον ο πελάτης επιθυμεί άλλο καινούριο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής) ή επιστροφή χρημάτων (η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη, πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 5 εργάσιμων ημερών από την έγκριση της επιστροφής.
Ειδικώς για την περίπτωση που απαιτείται επιδιόρθωση ή σε ειδική παραγγελία, ο χρόνος της παράδοσης θα καθορίζεται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.
Επισήμανση: εάν στην αρχική παραγγελία κάποια από τα προϊόντα είναι λάθος ή ελαττωματικά ή δεν έχουν τις συμφωνηθέντες ιδιότητες, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται σε αυτά και όχι στα υπόλοιπα.
Προσοχή: Τα προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες Ενηλίκων/XXX και σε όλες τις υποκατηγορίες αυτών, ΔΕΝ επιστρέφονται. Από τη στιγμή που πληρωθεί η παραγγελία σας και παραλάβετε το προϊόν, δεν έχετε το δικαίωμα επιστροφής στις υποκατηγορίες που περιλαμβάνονται εδώ. εςσα
Ανταλλακτικά: Προσοχή! Σε όλα τα ανταλλακτικά, υπάρχει ξεκάθαρη οδηγία εντός της συσκευασίας για τον έλεγχο του προϊόντος πριν αυτό εγκατασταθεί στην συσκευή. Θα πρέπει να ελέγξετε την λειτουργικότητα του προϊόντος συνδέοντας το απλά στην εκάστοτε μητρική πλακέτα και ποτέ να μην εγκαθιστάτε το ανταλλακτικό στη συσκευή αν δεν έχετε σιγουρευτεί ότι είναι λειτουργικό. Ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που το ανταλλακτικό εγκατασταθεί στη συσκευή και διαπιστωθεί το πρόβλημα μετά την εγκατάσταση, η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για αντικατάσταση ή αποζημίωση του προϊόντος ή μέρος αυτού. Αγοράζοντας οποιοδήποτε ανταλλακτικό από την εταιρεία μας, συμφωνείτε σε αυτό τον όρο.
Η προσφορά ισχύει μόνο για αποστολές την Ελλάδα, δεν αφορά τα έξοδα αντικαταβολής και δεν ισχύει για αποστολές Σαββάτου.
Εάν η παραγγελία σας ξεπερνάει τα δύο κιλά (kg) τότε για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει επιβάρυνση 1,00€.
Περιγραφή
1. Material: handle beech wood; blade 304 stainless steel
2. The log handle is comfortable to hold
3. The cutter has strong toughness and is not easy to cut
4. The blade can be put into the storage bag when it is used up, it is safe and sanitary without hurting hands
5. Dimensions: 18.5x2.5 cm
6. Weight: 24.9 grams