Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το
- Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα:
- Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου;
- Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
- Πότε θα παραλάβω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου που ακόμη δε μου έχει σταλεί;
- Η παραγγελία μου δεν έφθασε ποτέ;
- Ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου.
- Λείπουν συγκεκριμένα τεμάχια από ένα προϊόν.
- Θα πάρω απόδειξη όταν παραγγείλω online;
Παρακαλώ καλέστε μας στο
Ειδικά για την εξέλιξη της παραγγελίας σας (σε ποιο στάδιο βρίσκεται) επισκεφτείτε το Λογαριασμό σας και πατήστε "Παραγγελίες"