μέχρι να λήξει η προσφορά Πρωτοχρονιάς

Αντίστροφη μέτρηση Πρωτοχρονιάς

Η προσφορά έληξε
00
Μέρες
00
Ώρες
00
Λεπτά
00
Δευτερόλεπτα

Επικοινωνία & Ωράριο

Κλειστά τώρα
Ωράριο Σήμερα: Δευ-Παρ: 09:00-17:00 • Σάβ: Closed • Κυρ: Closed

Κιτ μπουλονιών κυλινδροκεφαλής για Dodge Cummins 24v Diesel 5.9L & 6.7L (Μαύρο)

Κατόπιν παραγγελίας (7-15 εργάσιμες ημέρες)
125.87
(με ΦΠΑ)
SK1790723
+
Ποσοτικές εκπτώσεις:
Ποσότητα 5+ 10+
Τιμή 117.06 115.80
1. Η επίτευξη της βέλτιστης στεγανοποίησης μεταξύ κυλινδροκεφαλής και μπλοκ είναι ιδιαίτερα κρίσιμη σε κινητήρες μικρού κυβισμού που χρησιμοποιούν πιστόνια υψηλής συμπίεσης ή συστήματα αύξησης ισχύος όπως υπερσυμπιεστές, νιτρώδες αέριο και υπερτροφοδοτήσεις.
2. Τα μπουλόνια κυλινδροκεφαλής ARP είναι δημοφιλή στους κορυφαίους αγωνιζόμενους σε Sport Compact / Import. Η ARP χρησιμοποιεί κράμα 8740 υψηλής ποιότητας που έχει πολύ ανώτερη βαθμολογία από την ποιότητα "αεροσκαφών".
3. Στη συνέχεια, κάθε μπουλόνι θερμικά επεξεργάζεται με ακρίβεια σε 200.000 psi. Μετά τη θερμική επεξεργασία, κάθε μπουλόνι λειαίνεται στο κέντρο του για να είναι όσο το δυνατόν πιο ομόκεντρο.
4. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει περίπου δέκα πολύ μικρές κοπές και έχει ως αποτέλεσμα ένα εξαιρετικά ευθύ εξάρτημα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα μπουλόνια χαμηλότερης ποιότητας δεν λειαίνονται καν στο κέντρο τους, το υλικό είναι τυλιγμένο με σπείρωμα σε μορφή ράβδου (κυρίως πριν από τη θερμική επεξεργασία, όταν το υλικό είναι πιο εύκολο στην κατεργασία).
5. Επειδή τα μπουλόνια ARP κατασκευάζονται με τέτοιες ακριβείς ανοχές, θα παρατηρήσετε ότι οι φλάντζες και οι κυλινδροκεφαλές γλιστρούν κυριολεκτικά στη θέση τους και ευθυγραμμίζονται πλήρως, κάτι που δεν θα συμβεί με μπουλόνια κυλινδροκεφαλής χαμηλότερης ποιότητας.
6. Τα μπουλόνια ARP είναι τυλιγμένα με σπείρωμα μετά τη θερμική επεξεργασία, γεγονός που τους προσδίδει περίπου καλύτερη αντοχή στην κόπωση από τα μπουλόνια που είναι σπειρωμένα πριν από τη θερμική επεξεργασία. Θα παρατηρήσετε επίσης ότι η ARP προσφέρει ειδικά μπουλόνια με υποκοπή για αρκετούς κινητήρες.
7. Αυτή η διαδικασία (που γίνεται μόνο στα μικρότερα μπουλόνια) εξισώνει περισσότερο την "ελαστικότητα" και των δύο μπουλονιών, γεγονός που οδηγεί σε πιο σταθερή δύναμη σύσφιξης, η οποία αντισταθμίζει τη συμπίεση της φλάντζας όταν η κεφαλή είναι εγκατεστημένη. Αυτό βοηθά στην αποφυγή καμένων φλαντζών και εξασφαλίζει βέλτιστη στεγανοποίηση!