- Διαθεσιμότητα Προϊόντος
- Ερώτηση για το προϊόν
- Δωρεάν Αποστολή άνω των 80€
ΠΡΟΣΟΧΗ στο προϊόν αναφέρεται η διαθεσιμότητα η οποία αναλύεται ως εξής:
Σε απόθεμα: Αφορά τα προϊόντα που διαθέτουν έστω και ένα τεμάχιο υπόλοιπο.
Κατόπιν παραγγελίας: Αφορά τα είδη που δεν είναι διαθέσιμα και θα συμπεριληφθούν στην επόμενη προγραμματισμένη εισαγωγή εφόσον προχωρήσετε σε παραγγελία. Χρόνος αποστολής της παραγγελίας σας 7-15 εργάσιμες ημέρες. Σε αυτό το διάστημα δεν συμπεριλαμβάνετε ο χρόνος αποστολής της μεθόδου αποστολής που έχετε επιλέξει.
Για να σας αποσταλεί άμεσα η παραγγελία σας επιλέξτε είδη με υπόλοιπο και ποσότητα μικρότερη ή ίση της διαθέσιμης.
Η προσφορά ισχύει μόνο για αποστολές την Ελλάδα, δεν αφορά τα έξοδα αντικαταβολής και δεν ισχύει για αποστολές Σαββάτου.
Εάν η παραγγελία σας ξεπερνάει τα δύο κιλά (kg) τότε για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει επιβάρυνση 1,00€.
Περιγραφή
1. Weight: 360G
2. Wire length: 1.5 square meters X30CM
3. Output voltage: 14.5V
4. Category: three-phase full-wave rectifier
5. Applicable models: for Mosfet Suzuki GSXR600 / GSXR750 / GSXR 1000 2006-2015
Installation Precautions:
1. The rectifier should be installed in a location with good ventilation and good heat dissipation. High temperature will be generated when the rectifier is working, and poor heat dissipation will damage the rectifier
2. The installation steps of the rectifier are to connect the AC input line, the positive and negative output are not connected, start the locomotive, measure the positive and negative output voltage, and when the voltage range is reasonable, plug in the positive and negative wires, and then test the positive and negative of the battery or rectifier If the voltage range is unreasonable, stop using it and give feedback. The entire installation process should be recorded and saved.
3. Note that the rectifier should be closely attached to the frame when installing it, which is good for heat conduction. You can also add thermally conductive glue between the rectifier and the frame
4. Do not press other wires between the rectifier and the frame
5. There should be a fuse protection device between the positive outlet of the rectifier and the battery to prevent the rectifier from being damaged and the voltage is too high and other electrical components are burnt out