Καρμπυρατέρ κινητήρα μοτοσικλέτας με χάρτινο παρέμβυσμα και μονωτικό μονωτικό μαξιλάρι

Κατόπιν παραγγελίας (7-15 εργάσιμες ημέρες)
20.58
(με ΦΠΑ)
SK2873849
+
Ποσοτικές εκπτώσεις:
Ποσότητα 5+ 10+ 30+ 50+ 100+
Τιμή 19.14 18.73 18.11 17.49 16.46

1. Κατεργασία υψηλής ακρίβειας, κατασκευασμένη από κέντρο κατεργασίας, σταθερό μέγεθος και ακριβής θέση οπής
2. Χρήση υλικών υψηλής ποιότητας, με καλή αντοχή
3. Εύκολη εγκατάσταση και αξιόπιστη χρήση
4. Καλή ποιότητα κατασκευής και προσεκτική στίλβωση, το προϊόν είναι λείο και δεν έχει λάμψη
5. Εφαρμοστέα γεννήτρια: GX390 188 γεννήτρια βενζίνης
6. Υλικό: κράμα αλουμινίου
7. Λεπτομέρειες αξεσουάρ: καρμπυρατέρ, σετ παρεμβυσμάτων, βαλβίδα μπαταρίας
8. Ισχύς: 5KW-9KW
9. Άνοιγμα εγκατάστασης: 52,5MM, μέγεθος λαιμού 27
10. Ταχύτητα ρελαντί: 3100
11. Επιτάχυνση: 3900
12. Κατανάλωση καυσίμου: 0,54L
13. Ροπή: 2,7KGm/2.500rpm
14. Βάρος: 350g

Οδηγίες για το καρμπυρατέρ:
1. Είναι μια μηχανική συσκευή που αναμιγνύει μια συγκεκριμένη αναλογία βενζίνης και αέρα κάτω από το κενό που δημιουργείται από τον κινητήρα.
2. Το καρμπυρατέρ θα αναμιγνύει αυτόματα την αντίστοιχη συγκέντρωση σύμφωνα με τις απαιτήσεις των διαφορετικών συνθηκών λειτουργίας του κινητήρα και θα εξάγει την αντίστοιχη ποσότητα αναμεμειγμένου αερίου. Προκειμένου το αναμεμειγμένο αέριο να αναμιχθεί ομοιόμορφα, το καρμπυρατέρ έχει επίσης τη δυνατότητα να κάνει την ομίχλη καυσίμου Το αποτέλεσμα της βελτιστοποίησης για την κανονική λειτουργία της μηχανής

Κανονική συντήρηση του καρμπυρατέρ:
1. Διατηρήστε την καθαριότητα του καρμπυρατέρ όταν αυτό βγαίνει από το εργοστάσιο και χρησιμοποιήστε διάφορα προηγμένα μηχανήματα και διαδικασίες για τον αυστηρό έλεγχο κάθε κρίκου της παραγωγής.

2. Καθαρίζετε τακτικά το καρμπυρατέρ για να διατηρείτε τη δίοδο λαδιού και τη δίοδο αέρα του καρμπυρατέρ καθαρή και τις μικρές οπές λείες

Προφυλάξεις:
1. Το καρμπυρατέρ είναι βασικό εξάρτημα του κινητήρα και μικρές αλλαγές μπορεί να επηρεάσουν την απόδοση ολόκληρου του οχήματος. Ως εκ τούτου, κατά την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση του καρμπυρατέρ, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται κατάλληλα εργαλεία και η δύναμη θα πρέπει να είναι μέτρια για να αποφευχθεί η παραμόρφωση των εξαρτημάτων. Τα αποσυναρμολογημένα εξαρτήματα πρέπει να τοποθετούνται με τάξη, ώστε να αποφεύγεται η έλλειψη ή η λανθασμένη συναρμολόγηση κατά τη συναρμολόγηση.
2. Το καρμπυρατέρ πρέπει να καθαρίζεται σε καθαρό μέρος. Πρώτα σκουπίστε την εξωτερική επιφάνεια του καρμπυρατέρ και τα εσωτερικά μέρη μπορούν να καθαριστούν με ειδικό καθαριστικό καρμπυρατέρ ή βιομηχανική βενζίνη. Εκτός από τις ακαθαρσίες, δώστε προσοχή στον καθαρισμό του κολλοειδούς της βενζίνης στην επιφάνεια των εξαρτημάτων. Τα καθαρισμένα μέρη πρέπει να φυσήξουν με πεπιεσμένο αέρα και δεν μπορούν να σκουπιστούν με πανί ή χαρτί που θα δημιουργήσει γρέζια για να αποφευχθεί η επαναμόλυνση. Απαγορεύεται το άνοιγμα των φραγμένων οπών με σκληρά αντικείμενα, όπως χαλύβδινα σύρματα, ώστε να αποφευχθεί η αλλαγή της απόδοσης του καρμπυρατέρ που προκαλείται από την αλλαγή της διαμέτρου της οπής, θα πρέπει να ξεπλένεται με βενζίνη ή πεπιεσμένο αέρα.
3. Κατά τη διαδικασία συναρμολόγησης του καρμπυρατέρ, η βίδα σύνδεσης του θαλάμου πλωτήρα και η βίδα σύνδεσης του καρμπυρατέρ με τον κινητήρα δεν πρέπει να σφίγγονται ταυτόχρονα, αλλά πρέπει να σφίγγονται αρκετές φορές. Η γενική ροπή σύσφιξης είναι μεταξύ 12N.m και 15N.m. Διαφορετικά, η επιφάνεια σύνδεσης θα παραμορφωθεί και θα προκληθεί διαρροή αέρα ή διαρροή λαδιού. Η ροπή σύσφιξης των εξαρτημάτων οπών μέτρησης είναι γενικά μεταξύ 1,5N.m και 3,0N.m. Εάν η ροπή σύσφιξης είναι πολύ υψηλή, τα σπειρώματα θα καταστραφούν, τα εξαρτήματα θα παραμορφωθούν και θα δημιουργηθούν ακόμη και μεταλλικά θραύσματα, προκαλώντας δευτερογενή ρύπανση και επηρεάζοντας την απόδοση του καρμπυρατέρ.
4. Κατά τη διαδικασία καθαρισμού του καρμπυρατέρ, εάν υπάρχουν πολλά ιζήματα στο θάλαμο πλωτήρα του καρμπυρατέρ, αυτό συχνά προκαλείται από την αποτυχία του φίλτρου βενζίνης. Αυτή τη στιγμή θα πρέπει να ελεγχθεί το φίλτρο βενζίνης. Εάν επιβεβαιωθεί ότι είναι άκυρο, πρέπει να καθαριστεί ή να αντικατασταθεί με καινούργιο.
5. Εάν η μοτοσικλέτα δεν χρησιμοποιείται για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι απαραίτητο να αποστραγγίζεται το καύσιμο στο θάλαμο πλωτήρα του καρμπυρατέρ για να αποφευχθεί η πήξη κολλοειδών εναποθέσεων βενζίνης και η πρόκληση βλάβης στο καρμπυρατέρ. Επιπλέον, πρέπει να τονιστεί ότι: δεδομένου ότι η θέση της βίδας ρύθμισης της ταχύτητας ρελαντί έχει σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση των εκπομπών της μοτοσικλέτας, στην ταχύτητα ρελαντί, στη μετάβαση, στην κατανάλωση καυσίμου κ.λπ., απαγορεύεται γενικά να περιστρέφετε τη βίδα ρύθμισης του αέρα της ταχύτητας ρελαντί κατά τον καθαρισμό του καρμπυρατέρ. Εάν είναι πραγματικά απαραίτητο να αφαιρέσετε τη βίδα ρύθμισης του αέρα στο ρελαντί, βιδώστε πρώτα τη βίδα ρύθμισης προς τα κάτω, θυμηθείτε τον αριθμό των στροφών (με ακρίβεια 1/8 στροφής) και επιστρέψτε σύμφωνα με τον αρχικό αριθμό στροφών κατά τη συναρμολόγηση

ΠΡΟΣΟΧΗ στο προϊόν αναφέρεται η διαθεσιμότητα η οποία αναλύεται ως εξής:

Σε απόθεμα: Αφορά τα προϊόντα που διαθέτουν έστω και ένα τεμάχιο υπόλοιπο.

Κατόπιν παραγγελίας: Αφορά τα είδη που δεν είναι διαθέσιμα και θα συμπεριληφθούν στην επόμενη προγραμματισμένη εισαγωγή εφόσον προχωρήσετε σε παραγγελία. Χρόνος αποστολής της παραγγελίας σας 7-15 εργάσιμες ημέρες. Σε αυτό το διάστημα δεν συμπεριλαμβάνετε ο χρόνος αποστολής της μεθόδου αποστολής που έχετε επιλέξει.

Για να σας αποσταλεί άμεσα η παραγγελία σας επιλέξτε είδη με υπόλοιπο και ποσότητα μικρότερη ή ίση της διαθέσιμης.

Για αγορές άνω των 80,00 € (αξία ειδών με το ΦΠΑ) σας κάνουμε δώρο τα μεταφορικά.

Η προσφορά ισχύει μόνο για αποστολές την Ελλάδα, δεν αφορά τα έξοδα αντικαταβολής και δεν ισχύει για αποστολές Σαββάτου.

Εάν η παραγγελία σας ξεπερνάει τα δύο κιλά (kg) τότε για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει επιβάρυνση 1,00€.

Sales Banner

710.000 avalaible products

Social Banner Mini